"אני הייתי מפטר את צ'יקו אדרי מתפקידו"

    ישראל פריי No Comments on "אני הייתי מפטר את צ'יקו אדרי מתפקידו"
    15:20
    09.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on טורקיה תחדש את הייצוא לישראל "באופן זמני" | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אריה קינג, מחזיק תיק הביטחון בעיריית ירושלים, העניק ראיון סוער בתוכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו, ובו התייחס להידרדרות הבטחונית בבירה: "אני הייתי מפטר את צ'יקו אדרי מתפקידו. אני חושב שמפקד מחוז ירושלים כשל במבחן התוצאה". -זועם קינג- "אם הוא מאשים את ממשלת ישראל היה עליו לשים את המפתחות על השולחן ולהגיד את מה שאני חושב שזאת המציאות: 'ממשלת ישראל כובלת את ידי. ואני, כשידיי כבולות לא יכול לשמור על ביטחונם של תושבי ירושלים' ולהתפטר".

    עוד אמר חבר המועצה לתוכנית ברדיו "קול חי": "הידעתם שישנן בין 18-22 נקודות משטרה בכל העיר ירושלים אבל אפילו לא אחת בתוך שכונה ערבית למרות שרוב הפשע וכמובן הטרור יוצא מהשכונות האלו, בשכונות האלו אין נקודת משטרה אחת ?!".

    הוא הפנה אצבע מאשימה לראש הממשלה, בנימין נתניהו: "ממשלת ישראל ובמיוחד העומד בראשה החליטו להפקיר ולנטוש את מזרח ירושלים. ישנן שכונות בירושלים שלשוטרי ירושלים אסור להיכנס. אסור למשטרת ישראל להיכנס לשכונות קלנדיה, סמיראמיס, שכונת השלום (השלום, למרבה האירוניה). סוג אחר של שכונות זה שהם נכנסים כמו שאני נכנסתי ב- 94 לרצועת הביטחון בלבנון, כאילו נכנסים לשטח אויב. אנחנו ראינו את זה בתופעה המדאיגה מאד של סגירת כל תחנות המשטרה במזרח ירושלים".

    לו אתה מקבל ההחלטות, לו אתה ראש הממשלה, מה אתה היית חושב שהיה נכון וצריך לעשות?

    קינג: "אני הייתי מפטר את צ'יקו אדרי מתפקידו. הוא כשל. אני חושב שמפקד מחוז ירושלים במבחן התוצאה כשל בתפקידו. מי שלא נותן לצ'יקו אדרי לבצע את העבודה שלו זו ממשלחת ישראל שלא נותנת לו לבצע ירי כלפי רוצחים, שלא נותנת לו להרוס בתים של מחבלים, ליווי לעיריית ירושלים לאכוף את חוקי החניה, התכנון והבניה, איכות הסביבה, הרישוי והעסקים. אם אתה, צ'יקו אדרי, לא מסוגל לתת לי כתושב ביטחון – שים את המפתחות על השולחן ותגיד את האמת: הממשלה מפקירה את הביטחון של תושבי ירושלים. כל עוד אתה לא עושה האחריות עליך". עוד הוסיף קניג: "אני קורא לפעול כמו רודי ג'וליאני. ראש עיריית ניו יורק לשעבר, שהתמודד עם עיר מוכת פשע, לממש את מה שהוא עשה בניו יורק רק לפני 15 שנה, ולהציב שוטר בכל פינה, בדגש על מזרח ירושלים. הייתי פותח תחנות משטרה, אני רוצה לראות שוטרים בכל שכונות מזרח ירושלים 24 שעות, 7 ימים בשבוע".

    לסיום הראיון, פנה אריה קינג לרב משה בן לולו, וביקש כי עד להודעה חדשה, הוא מבקש לשנות את שם התואר לתיק העירוני שהוא עומד בראשו ולהיקרא: "מחזיק תיק החירום וחוסר הביטחון".



    0 תגובות